Abierta la exposición "Espellos de Pedra"

Abierta la exposición "Espellos de Pedra"
Abierta la exposición "Espellos de Pedra"

Cuenta la historia de 18 mujeres a través de la fotografía 

Martiño Noriega, alcalde de Santiago de Compostela, visitó hoy la exposición Espellos de Pedra que se podrá observar en diferentes calles de la ciudad, en el marco de la programación del 8 de marzo. Estuvo acompañado por la concelleira de Igualdade, Marta Lois, el fotógrafo Gabriel Tizón y algunas de las protagonistas de las fotografías. 

Marta Lois agradeció a "Gabriel Tizón por agasallarnos con esta exposición e a todas as mulleres anónimas que participan nestes retratos, ademais da colaboración de moitas entidades da cidade, hoxe aquí representadas, que fixeron posible a colocación das 15 fotografías que conforman a exposición". La concelleira recalcó en el trabajo de Gabril Tizón que tuvo como resultado retratos e imágenes que buscan hacer del día a día algo excepcional. Un trabajo con 18 mujeres en un contexto natural que se quiere compartir con el público. 

Las fotografías, suman un total de 210,9 metros cuadrados, y están expuestas en Virxe da Cerca, en la oficina del Mercado de Abastos, en el Museo do Pobo Galego, en la balconada de la Casa do Cabido, en el exterior de la Libraría Couceiro, en la plaza do Obradoiro, en la calle de Entrerrúas, en la casa dos apeiros y en el parque de Bonaval. 

Gabriel Tizón reconoció que hacer un trabajo de este tipo no es fácil y que el desde el primer momento pretendía "darlle protagonismo a unhas personas, a unhas mulleres, nunha cidade tan turística. O máis importante desto son elas, que son as que están todo o día e todo o ano, cada minuto facendo sitio, facendo os lugares nunha cidade tan espectacular como é Santiago". El fotógrafo definió su creación como una forma de hacer "extraordinario algo cotiá". 

El alcalde, por su parte, recordó que " miña nai ensinoume hai moitos anos que hai pelexas importantes, como as que se constrúen dende o anonimato, do día a día e dende unha perspectiva de xénero, no caso das mulleres. Eu creo que con esta exposición colocamos esas pelexas do día a día, das veciñas de Compostela nos espazos públicos e polo tanto ocupamos esos espazos públicos con quen realmente merece estar aquí"

Comentarios