domingo. 22.04.2018 |
El tiempo

Se entregaron los XII Premios a la calidad lingüística

Se entregaron los XII Premios a la calidad lingüística

El Servicio de Normalización Lingüística (SNL) de la USC entregó este miércoles los XII Premios a la calidad lingüística en un acto en la Facultad de Geografía e Historia

El Servicio de Normalización Lingüística (SNL) de la USC entregó este miércoles los XII Premios a la calidad lingüística en un acto en la Facultad de Geografía e Historia que presidió la vicerrectora de Servicios Universitarios del Campus de Lugo, Carme Silva Domínguez, quien afirmó que “este premio es un estímulo para emplear cada vez más el gallego”. Junto a ella, participaron el decano de la Facultad de Geografía y Historia, Francisco Durán Villa; el director del SNL de la USC, Manuel Núñez Singala; y el secretario general de política lingüística de la Xunta de Galicia, Valentín García Gómez, quien aseguró que “ter unha lingua propia é unha oportunidade porque traballar en galego e loitar polo galego é unha satisfacción persoal, educativa, formativa e profesional. A nosa lingua é un tesouro”. 

Hubo tres categorías de premios -trabajos académicos, proyectos de Fin de Carrera o de Grado y de Fin de Maestrado-, con cinco premios para cada una de las áreas de conocimiento. El jurado sólo valoró la calidad lingüística empleada en la redacción, no su calidad académica o científica.

Así, los premiados fueron: Alba Ben García, de 3º curso de Enfermería, por el trabajo "Diálise peritoneal e hemodiálise"; Carlos Fernández Leira, de 4º de Física, por "As matemáticas do que somos"; Lidia Gómez Martínez, de 3º de Filología Galega, por "Lingua e clase nas telenovelas: a dobraxe galega de Pasión de Gavilanes"; y Fernando Riveiro Formoso, de 4º de Economía, por "Crecemento económico e medio ambiente". Los ganadores recibieron 150 euros y un diploma.

Trabajos de Fin de Carrera y TFG

Los premiados, dotados con 300 euros, fueron: Miguel Martínez Cabaleiro, del grado en Ingeniería Agrícola y Agroalimentaria, por el trabajo "Mudanzas poboacionais de Eisenia sp. e cambios no nivel de nutrientes en tres substratos orgánicos", y Diego Carracedo Conde, del grado en Ingeniería Informática, por "Sistema de automatización de probas en proxectos de Intelixencia de Negocio", ambos ex aequo en el área de Ingeniería.

En la de Ciencias Sociales y Jurídicas, el premio recayó en el trabajo "A importancia da intermediación financeira para o crecemento económico. Teoría e evidencia empírica internacional", de Fernando Riveiro Formoso, grado en Economía, mientras que en la de Ciencias fue para "Técnicas de clasificación", de Fernando Castro Prado, grado en Matemáticas.

En Ciencias de la Salud, el jurado otorgó el premio a Marina Rego García, de Farmacia, por "Vacinación oral fronte a enfermidades infecciosas", mientras que en el área de Arte y Humanidades, igualmente ex aequo, resultaron premiados Celtia Rey Brandón, grado en Lingua e Literatura Galegas, por "Formación de interxeccións e marcadores do discurso sobre verbos de movemento en galego"; Carlos de Francisco Mantiñán, de Historia, con el trabajo "O desenvolvemento industrial galego"; y Alba María Rodríguez Díaz, grado en Lingua e Literatura Galegas, por "A improvisación oral galega: o brindo ou loia como obxecto de estudo". 

TFM

Los cinco premios, dotados con 500 euros y diploma, fueron para Katia Estalote Lago, del maestrado de Ingeniería Agronómica por "Control dimensional mediante correlación dixital de imaxes do ensaio de tracción paralela á fibra en madeira"; Ana Belén Buíde Carballosa, de Técnicas Estadísticas (Ciencias), por "Optimización baixo incerteza en redes de gas"; Cristina Núñez Ouzande, de Estudos Avanzados sobre el lenguaje, la comunicación y sus patologías, por "Relación da produción de vocabulario coa complexidade gramatical"; y para Claudia Mariño Gómez, del maestrado en Estudos da Literatura e da Cultura (Humanidades) por "Literatura galega e poscolonialidade: a obra de Xosé Luís Méndez Ferrín".

En el área de Ciencias Sociales y Jurídicas, el premio fue concedido ex aequo a los trabajos "Aproximación creativa ao ensino do vocabulario na clase de inglés de Secundaria: reflexións teóricas e proposta de actividades lúdicas", de Mercedes Martínez Lorenzo, del maestrado en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatorio, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanzas de Idiomas; para "Avaliación da competencia bilingüe en galego e castelán de alumnado galegofalante e castelán falante de 4º da ESO", de Tamara Rial Montes, del mismo maestrado, y para "Conflitos de contido ambiental: unha análise xeográfica de dous casos en Galicia", de Diego Cidrás Fernández, de Planificación e Xestión do Desenvolvemento Territorial. 

Comentarios
Lo más