UGT y CCOO llaman a los ciudadanos gallegos a movilizarse este Primero de Mayo

UGT y CCOO llaman a los ciudadanos gallegos a movilizarse este Primero de Mayo
UGT y CCOO llaman a los ciudadanos gallegos a movilizarse este Primero de Mayo

En Santiago de Compostela el punto de salida de la manifestación será a las 11:30 de la Alameda

Bajo el lema “É tempo de gañar. Igualdade, mellor emprego, maiores salarios e pensións dignas”, UGT y CCOO quieren que esta fecha se convierta en un grito unánime de la ciudadanía gallega a los gobiernos del PP en Madrid y en Galicia porque ya van cuatro años de crecimiento económico, hay más empresas con beneficios que antes de la crisis y, sin embargo, la desigualdad y la pobreza está a niveles muy superiores a los que había antes de 2008.

Ambos sindicatos, que convocan manifestaciones en A Coruña, Ferrol, Santiago, Lugo, Viveiro, Ourense, Pontevedra, Vilagarcía y Vigo, donde será el acto central, consideran que las políticas económicas del crecimiento y de la precariedad son las responsables de esta situación. La desvalorización salarial y la precarización de las condiciones de trabajo, promovidas por la reforma laboral, fomentan una recuperación basada en uno reparto desigual de la riqueza y fomenta un modelo de crecimiento asentado en actividades poco productivas. En Santiago de Compostela el punto de salida de la manifestación será a las 11:30 de la Alameda.


 “É tempo de gañar igualdade” porque el pasado 8 de marzo la voz de los ciudadanos fue nítida y clara. "As cousas teñen que mudar, así se demandou na folga histórica do 8 de marzo e nas mobilizacións que a acompañaron. Pero, a pesar disto, o Goberno parece estar xordo, así o amosan os Presupostos Xerais do Estado para 2018 onde o Executivo tan só adica un 0,007% a igualdade. É evidente que non entendeu nada do que o 8 de marzo se lle dixo nas rúas. Igual que no 8M, neste Primeiro de maio denunciarase a precariedade laboral das mulleres, a brecha salarial e a violencia machista da que son vítimas".

“É tempo de gañar mellor emprego”, "xa que as reformas laborais, sobre todo a de 2012, seguen a ser a espada de Damocles que non deixan mellorar o mercado laboral a pesar da mellora económica. O desemprego só baixa por cuestións estacionais, non pola mellora do tecido laboral. Aínda así, en Galicia seguimos a soportar unha conxuntura con 185.103 persoas desempregadas. Cuns niveis de rotación da contratación laboral altísimos, nun só mes chegan a asinarse en Galicia máis de 75.000 contratos que na súa maioría non se consolidan".

Nueve de cada diez contratos son temporales y su duración media es cada vez menor, casi la cuarta parte dura menos de una semana. La contratación a tiempo parcial, en la mayoría de los casos involuntaria, ganó peso en estos últimos años. 

El paro de larga duración afecta al 47,5% de las personas desempleadas y los niveles de protección contra lo despido siguen en mínimos, con una tasa de cobertura del 55,1%, dejando fuera del sistema de protección a 77.579 personas desempleadas, 93.117 se se tienen en cuenta tanto a los que tienen derecho a la cobertura como a los que no generaron este derecho. Y, por si fuera poco, la gran mayoría de la cobertura de los despedidos es de carácter asistencial. 

"É tempo de gañar maiores salarios porque a negociación colectiva atópase constrinxida polas medidas regresivas adoptadas polas reformas laborais e pola actitude de patronais e empresas, que se resisten a reverter nas traballadoras e traballadores os efectos positivos do crecemento da economía". 

"Tamén chegou o tempo de gañar pensións dignas. Así o ven reclamando a cidadanía nas rúas nas distintas mobilizacións que se veñen convocando nos últimos meses. Esta batalla hai que gañala, polos actuais pensionistas e polos futuros. Chegou a hora de rescatar ás persoas, urxe derrogar a reforma de 2013, que contén un factor de sustentabilidade que rebaixa as futuras pensións nun 30%. Hai que avanzar nunha negociación para acabar cos gastos que sustenta a Seguridade Social que non lle corresponden. Hai que garantir unha renovación do Pacto de Toledo que asegure o sistema de pensións no noso país". 

Comentarios