El Partido Popular destaca que en Galicia existen 45 juzgados especializados en violencia de género

El Partido Popular destaca que en Galicia existen 45 juzgados especializados en violencia de género
El Partido Popular destaca que en Galicia existen 45 juzgados especializados en violencia de género

“A creación de novos órganos xudiciais é competencia do Goberno central, a proposta da Comisión mixta formada polo Tribunal Superior de Xustiza de Galicia e a Xunta” 

La viceportavoz del Grupo Popular, Paula Prado, destacó que en Galicia existen 45 juzgados especializados en violencia de género, uno en cada partido judicial, por lo que dijo que “non comparto a afirmación dos socialistas de que o feito de vivir fóra de Vigo ou A Coruña supoña non contar con este tipo de xulgados especializados”.

En el debate de una iniciativa parlamentaria sobre los recursos judiciales existentes en materia de violencia de género, Paula Prado recordó que “a creación de novos órganos xudiciais é competencia do Goberno central, a proposta da Comisión mixta formada polo Tribunal Superior de Xustiza de Galicia e a Xunta”. 

En este sentido, demandó “seriedade e rigurosidade” a los grupos de la oposición respeto de su propuesta de comarcalización de los juzgados, y pidió que “digan como se pode levar adiante esa distribución logo de que criticaran no seu momento a comarcalización feita cos rexistros da propiedade”. 

Por lo que respeta al Instituto de Medicina Legal, la viceportavoz popular explicó que su organización territorial se estructura en siete subdirecciones: A Coruña, Ferrol, Santiago, Lugo, Ourense, Pontevedra y Vigo. “Nesta organización desenvolvéronse os equipos forenses de valoración integral de violencia de xénero, integrados polo médico forense, o psicólogo forense e o traballador social forense", concretó. 

Prado también se refirió a las oficinas de asistencia a las víctimas de violencia de género, que prestan asistencia integral y coordinada, independientemente del lugar de comisión del delito. En este sentido, recordó la reciente aprobación, en el marco del Observatorio Gallego de la Violencia de Género, del Protocolo de coordinación y cooperación institucional, que incluye un mapa de todos los recursos de ámbito sanitario, policial, social y jurídico existentes en la Comunidad gallega la disposición de las víctimas.

En relación a la Policía Judicial, Paula Prado señaló que existen protocolos y usos de actuación de las fuerzas y cuerpos de seguridad. Además, indicó que “en relación coas vítimas protexidas, acompáñase a todas elas nas comparecencias e declaracións en sede xudicial, incluso, no caso de ser necesario, realizando o seu traslado en vehículo oficial ao xulgado”. 

Comentarios