Continúa la búsqueda del Marumasat III por la zona de Outes

Continúa la búsqueda del Marumasat III por la zona de Outes
Continúa la búsqueda del Marumasat III por la zona de Outes

Profesorado y alumnado solicitan la colaboración vecinal de las personas residentes en la zona de Outes para la localización de la cápsula espacial que se lanzó ayer

Los participantes en el proyecto ‘Niño no faro’, que supuso en el día de ayer el lanzamiento de la cápsula Marumasat III, continúan con su búsqueda. Tras el su despegue a las 12 horas se perdió todo el contacto a los 13 kilómetros bajo la hipótesis de que se precipitó en Outes. "O GPS interno emitiu un sinal telefónico onte sobre as seis da tarde. Iso supón un par de horas despois de rematar o descenso. Así que é moi improbable que caese na auga e estivese flotando sen filtración tanto tempo. A auga cortocircuitaría os dispositivos electrónicos. Por iso supoñemos que caeu en terra nalgún lugar indeterminado, pero non moi lonxe da Serra de Outes", indicó esta mañana uno de los profesores del IES Maruxa Mallo. “É unha mágoa que non se pillase o sinal do satélite, pois iso diríanos algún dato sobre a súa posición actual. O caso é que a estas alturas a batería xa estará esgotada e non esperamos recibir ningún sinal máis”, concluyó. 

Por todo esto solicitan la ayuda vecinal, la de los cuerpos de seguridad y vigilancia de la zona costera y forestal, así como incluso la institucional, para su localización y recuperación. En este sentido también contaron con la colaboración del alcalde de Ordes, José Luis Martínez Sanjurjo, quien ya contactó con otros regidores del área para comunicarles la situación y pedirles ayuda para recuperarla. Para facilitarles el trabajo les hizo llegar imágenes de la cápsula para poder identificarla fácilmente.

"Agora estamos pensando como proceder para dar a coñecer a situación entre a poboación da comarca para que recoñezan a cápsula en caso de vela. Teremos que facer carteis e levalos á Serra de Outes ademais de inundar as redes e outros medios” indican desde el instituto de Ordes. 


"Entre outros experimentos o Marumasat III tiña como obxectivo facer nacer vida na estratosfera. Para isto depositaron no seu interior un ovo de abella obreira que debería eclosionar durante o seu paseo aéreo co reto de que o insecto regresara con vida á superficie terrestre. Tamén era prioritaria nesta misión a captación de imaxes estratosféricas de fenómenos como o ocaso da lúa diurna”.

Comentarios
Lo más