La CIG-Ensino lamenta que el alcalde de Santiago frivolice sobre la situación del personal de la Escola Municipal de Música

La CIG-Ensino lamenta que el alcalde de Santiago frivolice sobre la situación del personal de la Escola Municipal de Música

Rubén F. Monteagudo espera que este miércoles el Concello de Santiago le de una salida efinitiva a los 24 trabajadores de la Escola Municipal de Música que permita desconvocar la huelga indefinida "que é o que lle gustaría a todo o mundo"

Rubén F. Monteagudo lamenta que el alcalde de Santiago, Martiño Noriega, haga comentarios fuera de lugar alrededor del conflicto laboral que le afecta a todo el personal de la Escola Municipal de Música. “Como é posíbel que se vexan escuros intereses político-sindicais nunha situación de extrema gravidade, que leva a que a 30 de xuño 24 persoas se van ir á rúa?”, indicó. 

“Os traballadores e traballadoras, de forma totalmente consensuada, están exercendo o seu dereito a reclamar a continuidade nos seus postos de traballo ante o previsíbel cambio de empresa concesionaria. Durante os últimos meses o Concello de Santiago, nomeadamente o departamento de Educación, actuou con deixadez e pouca eficiencia neste asunto, o que provocou que se chegara a esta situación de inestabilidade laboral e de incerteza total da comunidade educativa da EMM arredor do mantemento do proxecto educativo”, añadió. 

Los trabajadores y trabajadoras celebrarán mañana una asamblea de cara a la reunión que tienen prevista en el Concello el próximo miércoles en la que esperan que los responsables municipales les presenten una solución a su situación laboral. Una solución favorable y definitiva que les permita desconvocar la huelga indefinida que en esos ratos mantienen para el próximo lunes día 21. 

La CIG-Ensino secunda todas las acciones de apoyo que están produciéndose alrededor de este conflicto, como es el caso de la concentración que está prevista mañana a las 19 horas en la Praza do Obradoiro y que está organizada por los padres y madres del alumnado que asiste a la EMM.

Comentarios