Luciano Méndez Naya: "Calar non vou calar"

Luciano Méndez Naya: "Calar non vou calar"

Luciano Méndez, el profesor de la USC que saltó a los medios nacionales sobre sus declaraciones sobre la sentencia de La Manada vuelve a colgar un vídeo en Facebook sobre la situación que está viviendo

El profesor de la USC, Luciano Méndez Naya, ha vuelto a manifestarse en su muro de Facebook sobre sus últimas declaraciones sobre la sentencia de La Manada. En un vídeo colgado hace un par de horas, Naya afirma que "calar non vou a calar".

Luciano Méndez Naya manifiesta en el vídeo que "é preocupante a actitude da Universidade" tras constatar que le envió "un correo" en el que se le comenta que se le abre un expediente informativo, del que él mismo ha filtrado su respuesta: "Non me vou a prestar a tonterías, non me vou a prestar a novos expedientes. Que preparen un novo expediente de expulsión da Universidade. Solo confío que se me teña algunha repercusión mediática como se me fai creer. Que a miña expulsión valga para algo. Se o que se pretende é que cale a boca porque se me ameaza con expulsarme da Universidade, daquela, coñecédesme moi pouco". 

Considera que la Universidad "ao mellor" no es su sitio porque sostien que él no es "xente de esa calaña" y le preocupa "relativamente" la posibilidad de que lo expulsen, debido a que "non me asusta un cambio na miña vida". Compara la USC con la política y dice que en ella todos cobran "un soldo considerable" pero "traballar, moi pouco". 

En este último vídeo publicado el considera que "non son machista en absoluto. Son loitador contra a inxustiza en calquer campo que se me presente". 

Además, en el vídeo Luciano Méndez Naya tiene comentarios tan desafortunados como "Levar 10 anos sen comerte unha rosca a nivel rabo. Ven unha chavala X, non vou a dicir o nome, pero ven unha chavala X, que é un verdadeiro bombón e que che ofrece os seus favores. Pero despois resulta que senón calas non te quere volver a ver. Pois non bonita, ti tampouco me conoces". 


Comentarios
Lo más