martes. 22.05.2018 |
El tiempo

El Grupo Municipal Popular solicita a Compostela Aberta una marquesina en la parada de autobús del aparcamiento de Santa Marta

El Grupo Municipal Popular solicita a Compostela Aberta una marquesina en la parada de autobús del aparcamiento de Santa Marta

Los Populares recuerdan que el aparcamiento de Santa Marta concentra desde hace unos años una gran actividad motivada por la gratuidad de sus instalaciones

El Grupo Municipal Popular solicitará en el próximo Pleno ordinario al Gobierno de Martiño Noriega que se instale una marquesina en la parada de autobús urbano situada en el interior del recinto del aparcamiento disuasorio de Santa Marta. "Esta instalación resultaría de gran utilidade xa que son moitos os usuarios de transporte urbano que empregan esta parada ao estra próxima ao Complexo Hospitalario Universitario de Santiago". 

"Así, na entrada deste aparcadoiro de Santa Marta, e dentro xa do propio recinto, hai unha parada de autobús urbano que rexistra unha gran afluencia de persoas, tanto en dirección ao centro hospitalario como cara o centro da cidade. Esta parada carece dunha instalación que permita acollerse en días de chuvia e mesmo que ofreza un banco para unha espera cómoda do autobús". 

Los Populares recuerdan que el aparcamiento de Santa Marta concentra desde hace unos años una gran actividad motivada por la gratuidad de sus instalaciones, su gran capacidad de acogida y, sobre todo, por su situación próxima al Complejo Hospitalario Universitario de Santiago (CHUS) para el que actúa como una alternativa "axeitada, especialmente para unha gran maioría de persoas que dependen do vehículo particular para o seu traslado e que o estacionan nesta área do sur do Concello". 

"O número de usuarios ven dado porque a zona ten unha superficie de gran utilidade para a implantación dun sistema de mobilidade alternativo que contribúe á desexable desconxestión do tráfico, tanto no interior da cidade como na contorna no CHUS". 

El Grupo Municipal que dirige Agustín Hernández insistirá en este Pleno en la colocación de estas infraestructura "que servirá para facilitar a mobilidade dos usuarios". 


Comentarios