El Grupo Municipal Popular le exige al Gobierno de Martiño Noriega que acabe las obras del barrio de Vista Alegre

El Grupo Municipal Popular le exige al Gobierno de Martiño Noriega que acabe las obras del barrio de Vista Alegre

El responsable del Grupo Municipal Popular, Agustín Hernández, acompañado de la concelleira Teresa Gutiérrez, visitó esta zona con el fin de comprobar las numerosas quejas que le están llegando

El Grupo Municipal Popular le exige al Gobierno de Martiño Noriega que finalicen las obras del barrio de Vista Alegre, con el fin de mejorar los servicios de los vecinos de la zona. El responsable del Grupo Municipal Popular, Agustín Hernández, acompañado de la concelleira Teresa Gutiérrez, visitó esta zona con el fin de comprobar las numerosas quejas que le están llegando, después de años de obras.

Para los Populares "parece inconcibible que Compostela Aberta necesite tres anos para levar a cabo a rehabilitación dun só barrio, unha situación que supón un novo exemplo da mala xestión dos recursos por parte do Grupo de Goberno, algo que xa ven sendo costume na forma de planificar do equipo que dirixe Martiño Noriega". 

Después de las actuaciones de rehabilitación de este barrio "quedaron sen atender numerosos puntos que afectan claramente á vida cotiá dos veciños, como son os problemas de accesibilidade, de mala coordinación do movemento de vehículos, de iluminación e cousas tan simples como soterrar o cableado, que segue no aire, a pesar de ter as tubaxes xa instaladas". 

Durante la visita, los vecinos le explicaron a Hernández que "por mor da mala xestión na recollida de lixo, en rúas como a de Boiro non se realiza a retirada coa mesma regularidade que noutras zonas. Por outra parte, os contedores de lixo non están a funcionar, seguen selados, polo que se solicita a urxente posta en marcha destes elementos". 

Los usuarios de esta área de Santiago le explicaron a Agustín Hernández que también se encuentran sin la mejora de los bordes de las calles, "deberían estar deseñados doutra forma xa que, neste momento, supoñen un perigo para os vehículos". 

"O barrio tamén carece de papeleiras, varios bloques están aínda sen rehabilitar, as varandas non se remataron ou se atopan descoidadas e existen numerosas zonas sen axardinamento. O Grupo Municipal Popular tamén reclama a instalación de ascensores, xa que faltan moitos por colocar e os veciños tamén ven moi necesario o arranxo das zonas infantís". 

Comentarios
Lo más