Agro y Mar unidos contra la Mina de Touro-O Pino

Agro y Mar unidos contra la Mina de Touro-O Pino
Agro y Mar unidos contra la Mina de Touro-O Pino

La Plataforma de vecinos Mina Touro-O Pino NON y la Plataforma en defensa de la Ría de Arousa (PDRA) junto con más de 40 colectivos convocan una gran manifestación en Santiago para el próximo día 10 de junio

La Plataforma de vecinos Mina Touro-O Pino NON y la Plataforma en defensa de la Ría de Arousa (PDRA) junto con más de 40 colectivos convocan una gran manifestación en Santiago para el próximo día 10 de junio contra el proyecto de la megaminería de extracción de cobre a cielo abierto para estos concellos. 

Desde la Plataforma Mina Touro-O Pino Non y la Plataforma en defensa de la Ría de Arousa (PDR) "rexeitan o proxecto da megamina de extracción de cobre que quere poñerse en funcionamento en Touro e O Pino, en primeiro lugar, polas empresas que o promoven, Explotaciones Gallegas e Atalaya Mining con sede en Chipre, as cales están afectadas por múltiples procedementos e expedientes sancionadores, incluso penais, por contaminación medioambiental. Este comportamento empresarial vai da man dunha Administración, especialmente a galega, que nestos últimos trinta anos non evitou que estas empresas contaminaran ríos, fervenzas e augas municipais e particulares". 

Los miembros de la plataforma consideran preocupante "o proceso de extracción do cobre, con voaduras diarias as que se empregarán entre 9 e 16 toneladas de explosivos cada unha. É unha mina a ceo aberto con emisións de pó que conleva unha grave contaminación atmosférica, alomenos, nun radio de 15 km. Polo que respecta ao proceso de separación do cobre contémplase a utilización dunhas 15.000 toneladas de productos químicos altamente perigosos. Ao mesmo tempo, está previsto gastar arredor de 2,25 hm3 de auga ao ano". 

Considerán además que "existe unha afección directa á area de respecto do Camiño de Santiago ó seu paso polo Pino, co conseguinte dano paisaxístico e molestias aos peregrinos que poidan facer o camiño". 

Por todo eso, hoy piden a todos los gallegos que salgan a las calles de Santiago de Compostela para demandarle a los concellos de Galicia, particularmente al de O Pino y Touro, que rechacen este proyecto que supone un riesgo para las vidas, la salud, el medioambiente y los medios de vida. 

Comentarios