Gonzalo Caballero, secretario general del PSdeG, visita Ames

Gonzalo Caballero, secretario general del PSdeG, visita Ames
Gonzalo Caballero, secretario general del PSdeG, visita Ames

El líder socialista gallego recuerda la competencia de los gobiernos central y autonómico en la EDAR de Compostela y alerta de una contaminación "inadmisible no século XXI"

Gonzalo Caballero, secretario general de los socialistas gallegos, instó al presidente de la Xunta de Galicia a que "tome cartas" en el saneamiento del río Sar, en un "estado deplorable, mesmo recoñecido como deficiente por Augas de Galicia". Así lo declaró durante una visita al Paseo Fluvial de Bertamiráns junto al alcalde de Ames, José Miñones, y el portavoz socialista en Santiago, Paco Reyes.

Miñones lamentó que el gobierno gallego continúe "sen escoitar nin atender ás nosas demandas" logo das "moitas oportunidades nas que reclamamos a mellora medioambiental do río denunciando in situ o seu estado". 

El alcalde de Ames dedicó unas duras palabras a la conselleira de Medio Ambiente "segue sen recibir a un alcaldde de logo de tres anos" e considera "indignante vernos obrigados a denunciar nos medios sen que a Xunta atenda ao máximo representante de tódolos veciños e veciñas de Ames".

Instó a "tomar decisións máis alá os anuncios do ex conselleiro de Medio Ambiente de investir 5 millóns de euros en Ames" e comezar a executar os proxectos pendentes porque "toca comezar a actuar dende a Xunta e frear o mal cheiro e a situación desbordante do entorno".

Por último, Gonzalo Caballero señaló que "o nivel de contaminacoón do río Sar non é admisible no século XXI" y recordó las competencias del gobierno gallego en el ciudado de los ríos de Galicia, que "constitúen un patrimonio de riqueza que temos que mimar". Anunció en este sentido una serie de iniciativas parlamentarias en el Parlamento y mociones en los concellos de la cuenca del Sar para incluir el estaod del río en la agenda de la actualidad.

Comentarios
Lo más