Tussa va a asumir la gestión de la ORA y la grúa el 15 de junio

Tussa va a asumir la gestión de la ORA y la grúa el 15 de junio
Tussa va a asumir la gestión de la ORA y la grúa el 15 de junio

El gerente de Tussa aseguró que la nueva aplicación "é moi sinxela e de fácil comprensión para calquera usuario ou usuaria"

La empresa municipal Tussa asumirá la gestión directa de los servicios de la ORA y de la grúa el día 15 de junio, y así le fue ya comunicado a la empresa Setex. Ese día entrará en funcionamiento una nueva aplicación para el pago del estacionamiento desde el teléfono móvil, Moviltik, que sustituirá a la actual E- park. Por este motivo, se recomienda a todos los usuarios y usuarias que agoten el saldo que tengan disponible en las próximas dos semanas.

El concelleiro Xan Duro, que viene de asumir las competencias de Jorge Duarte durante su permiso de paternidad, fue el encargado de dar cuenta de los plazos previstos para la gestión directa de la ORA y de la grúa y de las novedades que la municipalización va a suponer a corto plazo. El edil estuvo acompañado por el gerente de Tussa, José Ramón Mosquera.

Xan Duro indicó que Setex recibió ayer la comunicación en la que se le informa de la decisión de que Tussa empezará a gestionar el servicio el próximo 15 de junio. El concelleiro explicó que "a asunción directa atrasarase uns días sobre os prazos inicialmente previstos polas dificultades en cuestións concretas como o traspaso da aplicación para o pago desde o móbil". Por este motivo, se optó por contratar una nueva app "e consideramos necesario dar un prazo para informar á cidadanía deste cambio, e permitir que os usuarios e usuarias esgoten o diñeiro que tiveran acumulado en E-park, ainda que Setex se comprometeu a devolver o diñeiro non gastado antes do día 15". Xan Duro apuntó que la nueva aplicación, Moviltik, "será a utilizada durante un período de transición estimado dun ano, pero a intención é licitar posteriormente o servizo, previsiblemente de forma conxunta coa aplicación no novo contrato do transporte urbano". 

El gerente de Tussa aseguró que la nueva aplicación "é moi sinxela e de fácil comprensión para calquera usuario ou usuaria". José Ramón Mosquera explicó que, como hasta ahora, la app elimina la necesidad de desplazamientos hasta el parquímetro para validar el ticket de la ORA, pero con un sistema de pago diferente del actual. La principal novedad es que el sistema de E-park "obrigaba a insertar unha determinada carga no monedeiro, o que significaba adiantar os cartos para a súa utilización posterior e que Setex fora depositario inicial do diñeiro". Ahora, con Moviltik, los usuarios pagarán únicamente por el tiempo exacto en el que sus vehículos esten estacionados "sen depositarios, porque o pago vai directamente á tarxeta dos condutores e condutoras". Per eso, la app "conta cunha opción denominada Desaparcar, que os condutores e condutoras teñen que premer cando abandonen a súa praza de xeito que abonarán a cantidade correspondente ao tempo exacto no que estiveron estacionados". 

La app Movitilk está disponible para su descarga en las plataformas Android e Iphone, y estará activa para Compostela a partir del 15 de junio. Mosquera reconoció que "o bo funcionamento da aplicación para o pago dende o móbil é unha das preocupacións de Tussa durante o proceso de municipalización, porque é un sistema que utilizan o 33% dos condutores e condutoras e un asunto polo que se veñen interesando as persoas usuarias reiteradamente nos últimos meses". El gerente de Tussa también destacó que esta aplicación "é moi ben valorada polo 85 por cento dos usuarios e ususarias porque é cómoda, sinxela e moi segura".

Comentarios