El alcalde de Noia, Santiago Freire, recibirá al comité de empresa de FCC este 7 de junio

El alcalde de Noia, Santiago Freire, recibirá al comité de empresa de FCC este 7 de junio
El alcalde de Noia, Santiago Freire, recibirá al comité de empresa de FCC este 7 de junio

La presencia del comité de empresa y trabajadores de la planta de tratamiento de basura de la Mancomunidade Serra do Barbanza hizo que el tema fuera uno de los ejes del pleno ordinario de mayo

El alcalde de Noia y presidente de la Mancomunidade Serra do Barbanza, Santiago Freire, anunció que el próximo 7 de junio, a las 12:00 horas, tendrá lugar a reunión solicitada por el comité de empresa de FCC para analizar su situación laboral y los medios de los que disponen para trabajar. Un anuncio realizado durante la sesión plenaria del 30 de mayo, en la que la presencia de miembros del comité de empresa y trabajadores de FCC motivó que su situación fuera planteada en el turno de ruegos y preguntas por todos los grupos municipales y que incluso se había establecido un diálogo entre el alcalde y los representantes de los trabajadores al finalizar la sesión plenaria.

Santiago Freire explicó que en ningún momento se había negado a recibir a los representantes de los trabajadores pero que “para dar unha resposta ás cuestións que queren abordar era necesario manter antes unha reunión co Concello de Ames para coñecer a súa postura, pois podería ter unha incidencia importante. Unha reunión que non puido producirse ata o pasado venres e na que confirmaron que non contemplan entrar como membros de pleno dereito na Mancomunidade pero si queren que se manteña o servizo nos termos actuais”.

Freire Abeijón explicó que Ames no se plantea renovar el contrato, que está caducado, pero sí tiene interés en continuar con el servicio en los términos actuales. “Isto é importante porque houbo un momento no que chegaron a plantexarse a posibilidade de seguir levando o lixo para tratar na planta pero renunciar ao servizo de recollida”, indicó el alcaldes noiés, quien apuntó que “unha posibilidade que rexeitaron, polo que o servizo continuará nos termos actuais”.

Santiago Freira aseguró que "o desexable sería que foran membros de pleno dereito da Mancomunidade; como pasou con Carnota", ya que esto supondría que los concellos de pleno derecho verían minoradas las canitdades que tienen que dar anualmente.

CAMIONES

Ante las críticas realizadas por FCC y por el comité de empresa sobre el atraso en la incorporación de los tres nuevos camiones dados por la Diputación de Coruña, Freira Abeijón recordó que “os camións se adquiriron e se sacaron a concurso de acordo ás características que nos propuxo a empresa concesionaria. O pasado 3 de maio se fixo a presentación e despois se matricularon e se pediron as autorizacións necesarias”. Sin embargo, el presidente de la Mancomunidade indicó que, a pesar de los vehículos cumplen exactamente con las características solicitadas por FCC en las bases, "se deron instrucións para incorporar unha nova estribeir a petición da empresa. Agota estanllos colocando e esperamos que a próxima semana os tres camións estarán a disposición da empresa.

Freire Abeijón recordó que "cando se incorporen estes tres camións mellorarase o servizo que se presta" y anunció también una próxima reunión con FCC porque "é prudente saber a opinión de FCC". Finalmente, el presidente de la Mancomunidade lanzó un mensaje de tranquilidad a los trabajadores pues "os traballadores son unha cuestión prioritaria para a Mancomunidad" y puntualizó las acusaciones de actitud poco colaborativa por parte de la Xunta con la planta. "A adquisicon da parcela do polvorín e de algunha maquinaria foi feita con achegas da Xunta de Galicia", recordó Freire.

Comentarios
Lo más