Antonio López ya es rector de la USC

Antonio López ya es rector de la USC
Foto: Santy Alvite
Antonio López ya es rector de la USC

Esta mañana se ha celebrado un actor para investir a Antonio López como nuevo rector de la USC

El catedrático de Derecho Financiero y Tributario, Antonio López Díaz, ha tomado posesión esta mañana como rectro de la Universidad de Santiago de Compostela en un acto protocolario que presidió en Fonseca el conselleiro de Cultura, Educación y Ordenación Universitaria, Román Rodríguez González. En el acto, el rector saliente, Juan Viaño, cedió la medalla y el bastón de mando al nuevo rector en el que estuvieron presentes los dos rectores de las UDC y la UVIGO así como diferentes autoridades políticas de Galicia.

Antonio López comenzó hablando en su discurso por la USC reconociéndola como "unha universidade fortemente enraizada e comprometida cos problemas da nosa sociedade, da galega, pero con vocación universal, e comprometida tamén cun coñecemento que non sabe de fronteiras, que se constrúe e se renova en comunidade". En su arenga, López advertía de tres elementos que en la USC configuran "un ámbito de incertezas cara ao futuro inmediato" y que son: el escenario financiero, la pérdida de personal y una autonomía cuestionada.

El rector reclamó al Gobierno gallego un incremento del financiamiento de la universidad pública, "toda vez que a Comunidade Autónoma xa recuperou o nivel de gasto non financieiro anterior á crise", y avogó por una evolución cara a un incremento de la financiación incondicionado frente a las subvenciones finalistas además de tener en cuenta "as peculiaridades da estrutura de gasto de cada Universidade".

López se comprometió a abordar un Plan de recuperación del personal "que pasa necesariamente por limitar as figuras de substitución e pola estabilización en prazas estruturais para loitar contra a precariedade, asegurar a promoción dos distintos colectivos e a definición de plans a medio prazo".

Respecto a la autonomía de la Universidad, el rector quiso hacer un llamamiento como "garantía do noso fortalecemento democrático". "A autonomía non é un privilexio do goberno da universidade; é unha esixencia para preservar a súa función e a única forma de garantir un modelo equilibrado de relacións entre a Universidade e as outras Administracións”.

Por último, Antonio López quiso destacar y agradecer el profesor Juan Viaño a su "dedicación e esforzo para facer fronte a unha conxuntura certamente difícil".

EQUIPO DE GOBIERNO

El nuevo equipo de Gobierno de la USC lo componen Victor Arce Vázquez, que ocupará el área de Estudantes e Internacionalización; Celia Besteiro Rodríguez, Organización Académica; Gurmensindo Feijóo Costa, Planificación y Proyección Estratégica; Dulce García Mella, Secretaría General; Ernesto González Seoane, Profesorado; Mar Lorenzo Moledo, Comunicación, cultura y Servicios; Mª Victoria Otero Espinar, Titulaciones; Vicente Pérez Muñuzuri, Investigación e Innovación y Montserrat Valcárcel Armesto, Coordinación del Campus de Lugo.

Comentarios
Lo más