Los socialistas de Ames invitan a que PxA haga pública sus cuentas "nun exemplo de transparencia"

Los socialistas de Ames invitan a que PxA haga pública sus cuentas "nun exemplo de transparencia"

La crítica viene después de que PxA reprochara la tarjeta "blue" que dispondrá el alcalde, José Miñones.

La formación política Pacto por Ames se muestra crítica por la decisión del alcalde, José Miñones, de aprobar una tarjeta en la que podrá disponer de 200 euros mensuales para gastos protocolarios. Según PxA, Miñones tendrá "2.400 euros ao ano para o que chaman 'gastos protocolarios' pero que en realidade é unha tarxeta blue" presentando facturas trimestralmente para justificar el uso del dinero público.

"É unha medida que ten toda a medida legal, pero que carece de toda a ética política", aseguran los de Argibay que consideran que el tripartito está más preocupado por las acciones propagandísiticas y protocolarias que "en solucionar a problemática do comedores escolares, a Escola de Múscia e do abandono do rural".

Por su parte, Blas García, secretario xeral de los socialistas de Ames y concelleiro de Obras e Urbanismo, dice que "o señor Argibay con esta crítica sen fundamento amosa unha inquina clara contra o Goberno amesán, en xeral, e contra o alcalde, en particular; xa que, este tipo de partidas son habiuais nos orzamentos" ya que en el 2012, año en el que gobernaba Argibay, ya existía una partida presupuestaria protocolaria.

El propio PSdeG-PSOE Ames incide que "dada a preocupación que amosan polas contas municipais e polos gastos e polos gastos dos outros, que dean exemplo e fagan públicas as súas contas"

Comentarios